LIBURUAK

1977 Amnistia urtea. 40 urte geroago

Garai bizi horretan bizi eta erakutsien ikerketa-hausnarketa lan kritiko hau ez da iraganari begirada hutsa, orainean eta geroan eragiteko asmoa duen iraganaren irakurketa eraikitzaile eta eraldatzailea da.


Hegemonia, artikulazioa eta populismoa [Laclauren ekarpenak eta Euskal Herria]

Berrikuntzak ekarri ditu Laclauk, batzuk zuzenak, beste batzuk eragin dituen eztabaiden bidez.


IKUSENTZUNEZKOAK

Egin ihes askatasunera

Free Software Foundation-en animaziozko bideo berria euskarazko azpitituluekin. Gure gailu digitalen gaineko kontrolik ezaren ondorioak eta software-askatasunaren aldeko borroka kolektiboa azaltzen dituen alegia bat da.


Brassic

Langile klasearekin lotutako biolentzia, alkoholismo, arrazakeria, gaztetako haurdunaldi, alferkeria, kriminalitate eta bestelako estereotipo negatiboak britainiar – eta Europar- ikus-entzunezko kulturan nonahi eta noiznahi aurki ditzakegu, dela albistegietako morboan dela umore saioetan


In My Skin

Izugarrizko karga emozional duen telesaila da, coming-of-age generoaz baliatuz komedia eta dramaren artean mugitzen baita une oro, eta ikusleari familia egoera guztiz lazgarria helaraztea lortzen du.


Azaletik Azalera

Lerro eta formen artean, eskuek elkar ukitu, ezagutu eta esperimentatzen dute. Esku batek indartsu, beldurti, urduri, lotsati, haserre edo pozik utz gaitzake. Eskuen artean eta elkar ukitzean sortzen diren sentsazioetan oinarritutako irudi eta soinu bilduma da.


ARTEAK

eRRe

Bertsoaren bueltan elkartu ziren lau gazteak; eurek dioten bezala, lagun talde batek sortutako ordubete inguruko ikuskizuna da. Baina, bertsoa ez ezik, gaztetasuna eta marika eta bollera izatea ere badira obraren ardatz nagusiak. Begirada horretatik, ikusleari galderak eragin, barruak erre eta gorputza mugitzen dio eRRek, bitasunari su emateak deserosoa izan behar baitu ezinbestean.


Hiru kortse, azukre asko eta brandy gehiegi

Netflix plataformako Bridgerton telesaila ikusita sortutako galderek bultzatu dute obra sortzera. Hori da antzezlanaren abiapuntua. Ondoren feminismoa ardatz hartuta, umorez blaitutako bidaia batean murgilaraziko gaituzte, sakonean patriarkatua kuestionatzen duten hainbat hausnarketa bultzatuz: fikzioak gugan izan dezakeen eragina, genero rolak, maitasun erromantikoa, maskulinitate ereduak...


Bidea da borroka

Martin Artola izeneko bertsolaria du protagonista komikiak eta Gaztelumendi anaiek hazi ziren munduaren erretratu bat jasotzen du. Beñat Gaztelumendik idatzi du gidoia eta Unai Gaztelumendik eraman du irudietara. Bertsolaritzaz baino bertsolaritzatik egindako komikia da eta Bertsolari aldizkariaren laugarren alea da.


Erradikalak ginen, gara eta izango gara

Bertso eta bakarrizketa formatuan, Ane Labaka bertsolaria eta Beatriz Egizabal kontalaria: zahartzeaz, gorputzaren aldaketez, sexualitateaz, merkatu patriarkalaz, intersekzionalitateaz, beldurraz, biolentziaz eta zeharkatzen gaituzten beste hainbat gauza kantatuz eta kontatuz.


TWITTER